Vart på en tripp till Barnmoskan ;)

HejHej!

Idag har ja varit och mätt magen igen hos barnmoskan.
Denna barnmoskan tro ja va ny, hon va lite velig tycker ja och så :P
Men men hon viste nog va hon gjorde :P
Börjar ju som vanligt me att man kollar mitt blocktryck och idag va de inge vidare, så barnmoskan sicka tillbaka mig för att ta blodprov i armen.
Och de hade hon redan förberätt för hon trode nästan ja skulle få gå tillbaka pga av blodtrycket :P
Så nu blir de tillbaka till min barnmoska på Torsdag en snabbis och kolla igenom provsvaren på dessa prover de tog.
Sen på tisdag fick ja tid till Dockton, men vad ja ska göra där vet ja inte :P
Magen hade iallafall växt 1 cm så som hon mätte de sa hon.
Kändes inte riktigt som måttbandet va åtdraget.
Men de va ju tur de gått upp då :)
Ja och mamma gick på Hm en stund innan de va dax att gå tillbarnmoskan så nu blev de lite mer kläder köpta.
Va ute efter långarmad boddy.
Hitta en grönvit randig och en grå med ugglor på tro ja de va.
Så en randig me nalle puh.
Ville haft nån hel vit men de hitta ja ingen eller nån hel svart eller sån annan färg som passar båda kön.
Nu är kläderna tvättade maskinen är klar om 1 min så då ska ja tömma den och hänga upp de.
Sen blir de att koka napp som ska me till BB och packa ner de ja lagt fram som ska me till BB.
Sen är den väskan klar me.
Syrran packa ju sin igår så hon e före mig ;)
Så nu va tvätten upphängd.
Känner mig slut i kroppen idag men trode ja skulle ha mer ont efter de ja fixa me igår.
Men de är bara ryggen som känns.
Men de är man ju van vid nu så :P
Ne nu ska ja ta och avsluta här.
Ja  just de ska in på hotmailen nu o se om man fått nått från barnen bokkulbb ja blev medlem i för att köpa en cd!

Ha de så bra på er!


De är min hund de <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0