Ingen bra rubrik!

Hej!

Mitt internet från Telenor funkar inte en!
Men nu är sjävla dosan in sickad till verkstad så tar de 1-2 v.
Bara att vänta och se om de funkar sedan..
Trött på dom nu
Trött på de mesta just nu känns de som...
Vill göra om mitt liv.
Vill hitta ett jobb
Vill ha en egen lägenhet där bara ja och lilla Leo bor <3
Vill hitta ny vänner
Dom gamla har försvunnit...
Efter att Leo kom har de sagta blivigt ändrat en del.
Men ja är lycklig över min Leo och älskar han massor!
Visa dagar finns inget att göra inte ett skit!
Vissa dagar massor!
Jag föredrar att de finns massor att göra.
Ganska snart kommer brosans pojkar ner hit :)
Ska bli så kul att få träffa dom igen.
Malcom är säkert längren mig nu ;)
Och Liam är säkert lika busig och full med energi en :)
Längtar till de kommer :)
Vad händer annars?
Ne inte mycket, Leo´s lekrum är klart med gardiner och mattor.
Så de blev fint där inne.
Men de blir finare när nya tapeterna kommer upp.
Va med mamma igår och kolla på tapeter så får vi väl se när dom kommer..
Hum ja vad ska man skriva mera då?
De känns ju som ja kanske skulle kuna ha massa att skriva men de ha ja inte.
Leo har haft lite feber idag, hoppas den är borta imon!
Tror att tänderna snart tittar upp!
Ja nu finns de ju en risk att ja kanske inte bloggar så ofta för att ja får va inne i mammas rum och ja brukar blogga på kvällarna.
Ni får ha det så bra i alla fall..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0