Letar efter rätt mening...

HejHej!

Sist ja skrev var ju ett tagsen typ.
Men men nu skriver ja igen.
I Söndags så blev de att packa halva hemmen kom nästan me ;)
Sen tog ja med mig Leo och åkte till syster i Skövde.
Söndagen gjorde vi inte så mycket lekte me vovvarna lite, grilla och titta på Big brother.
Sen va de Måndag och dax för syster att gå till skolan.
Jag tog med mig Leo till hans farmor och farfar och hälsa på dom.
Där var vi ett par timmar.
Sen åkte vi tillbaka till skövde där vi inte gjorde så mycket tog de lite lungt.
Sen Tisdag då åkte ja och Leo igen till hans Farmor och Farfar.
Efter det åkte vi till Leos farbror om ja inte säger fel nu
(Leo´s pappas bror iallafall)
Där satt vi på gräset och prata en stund sen kom även Marie så vi satt och prata lite.
Så nu ses vi inte på ett tag igen.
Så nu är vi i skövde igen.
Onsdag och syster är i skolan och på kurs om sommarjobbet i sommar.
James har åkt till jobbet.
Så nu sitter ja ute på altan med Leo som sover i vagnen.
Gizmo ligger ute på gräset kan hoppas han varit smart och lagt sig i skuggan.
Zera ligger på altan och smart i skuggan ;)
Bamse ligger inne i hallen han vill inte va ute mera, kommer nog ut till kvällen.
De är inte lätt att vara stor och svart i denna värmen.
Själv sitter ja i skuggan, vaggar Leo med ena foten och funderar lite över livet.
Undrar vad som är nästa steg i livet?
Ibland får man veta saker som ger blödande sår.
Att man försent inser att den man trode man kunde lita på svikt mer en man trott innan.¨
När ska man kuna lita på folk?
Går de överhuvetaget?
Du lärde mig det iallafall att inte lita på folk, Bra? Dåligt?
Du såra mig och ja sårade andra för att få en chans att komma upp ur diket och livets väg åter igen orka gå.
Men nu blir ja inte längre sårad och lurad av dig.
Nu ska ja bara glömma, så mycket ja kan...
Syster kommer efter 5 nån gång tro ja de va, så nu ska ja lägga upp lte bilder sen får vi se va ja tar mig till, kanskte har mitt litta charmtroll vaktnat igen då.


Bamse!

Zera!

Gizmo!

Alla tre!

Min vackra son Leo<3
Vid din sida kommer ja alltid att finnas!
Ja kommer göra allt för att lära dig att sanning går före lungner för de klarar du dig längst på igenom livet!
Jag kommer alltid att finnas för dig fasten du gör dumheter.
Ja kommer alltid vara vid din sida och dela både glädje och sorg med dig.
Jag vill inget hällren att vara din Mamma
Men
Jag vill också vara din förebild
Jag vill också vara din alldra bästa vän
Som du kommer till när nått tynger dig,
Kom till mig när du en behöver jag kommer alltid stå stark vid din sida
Mamma älskar dig Leo<3


Kommentarer
Postat av: Veronica Mamma till Julia & wilma <3

Hallojs i sommarvärmen.. Allt bra?

När åker du hem?

Fick du länken jag skickade till dig?

Hörs!

2011-06-01 @ 17:37:45
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0