Tisdag!

  1. Heeeeeej!!!

    Söndags kväll skrev ja några rader sist.
    De va innan Big brother.
    Men innan BB så hände en liten olycka mellan James och Bamse tur de inte gick så illa!!
    Vinnaren 2011 blev
    SIMON
    Han va en vädig vinnare tycker jag!

    1. SIMON

    2. Peter

    3. Martin

    Det va de ja ;)
    Sen var de Måndag det hände inte så mycket utan ja och Leo åkte hem vid 12 tro ja hon va.
    Sen slappa vi bara lite granna.
    Sen är de idag Tisdag, börja dagen sakta men säkert..
    Sen va de öppnaförskolan kl 14:30
    Imon ska Ja och Leo gå på sång stund där med Martina och Harry.
    Ska bli kul :)
    Ikväll händer de la inte så mycket mera!
    Längtar tills ja får mitt The Sims till WII som ja vunnit på
    www.tradera.se
    Ja köpte ju mig ett Wii att ha i mitt rum så ja kan spela när ja endå inte kan sova.
    Så nu hoppas ja The Sims kommer imon eller övermorgon..
    åå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0