En Onsdag Full Med Sol

Heeej!

Då var det Onsdag igen halva veckan har alltså redan gått.
Vad fort veckorna går egentligen.
Leo vakna vid 07.40 så då hämta jag upp han från sin säng och ta han brevid mig.
Så la vi oss i min säng och myste lite.
Där låg vi till ca 08.00
Sen gick vi upp och busa lite med mormor innan det blev gröt.
Idag är Leo inte snorig, och hostar inte.
Det kan alltså bli öppnaförskolan för oss idag.
Men de är ju en tid kvart i elva nu men Leo sover.
Så det får bli att gå halv två istället..
Just nu tvättar jag också.
Och ska strax lägga in lite tvätt som är tvättad.
Så ska ju min lille vovve ut med.
De blev ingen promenad med grannen.
Hon kom aldrig, men tror de beror på vädret de piss regna ju ;)
Ha en underbar Onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0