Jag älskar INTE min bil!

God kvällen!

Ja är så arg på min bil den fugerar likom inte!
Skulle va åka ner förut och köpa lunch till imon.
Tro fan inte att den stara!
När Calle hjälpte mig sist hade han sådan start spry.
De köpte ja så de ligger i bilen..
Tro ni de hjälpte ikväll?
Ne de gjorde de inte!
Slår vad om att de sitter små elaka gubbar inne i moton och skrattar för de igen lyckat med att jävlas med mig!
SKIT BIL!
Å nu tänkte ja lägga mig och spela wii, då är de takigt med batteri.
Å då sket ja i de!
Vilken lyckad kväll de blev då...Eller inte..
Jesper har kollat på hocky och skicka en länk till mig där de sjuner

Klockan slår
klockan slår 
djurgårn gjorde mål
 Å va de är skönt att se djurgårn göra mål.
Klockan slår klockan slår
 djurgårn gjorde mål
 Å va de är skönt att se djurgårn göra mål

Och den har fasnat i mitt huve nu de är illa de ;)
Ne nu ska ja kolla runt lite till innan sängen..

NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0