Regn och Rusk...

Heej!

Just nu har ja varken ork eller lust att blogga.
Men måste göra nått.
Just nu har ja nyss lagt mig i sängen och min mage gör nu sjukt ont!
Vill bli av med det!
Orkar inte ha ont mera!
Men de är mycket som gör ont i ens liv..
Saker man aldrig blir av med....
En del människor startar bråk när de har tråkigt.
Tar inte reda på saker först utan skapar ett problem innan...
Jaja jag orkar inte med den skiten mer iaf.
Sen att man får veta annat med som man inte hade en aning om.
Ja måste va en hemsk människa!
Så lät de iaf på dig ikväll berättande vad vissa säger till dig och känner.
Ja vet inte riktigt va ja ska göra.
Hade ja haft ett jobb hade ja kunnat flytta.
Flytta långt kanske börja om?
Vad finns de här att hämta?
De känns som alla bara går bakom min rygg.
Ja vet ärligt talat inte om ja vet nån som verkligen älskar mig, eller tycker om mig.
De känns som alla bara använder toma ord..
Ord utan meningn.
Ord som bara sägs, ord som har noll mening.
Vad gör man när man står själv?
Vad gör man när man saknar en vän att prata med?
vad gör man när man ringer nån för att prata när man är ledsen men personen i sin tur bara blir sur och tror massa annat?
Vad gör man när man har frågor som aldrig får svar?
Ja gör så gott ja kan, men de räker inte till.. eller gör ja bara allt fel?
Ja är ensam förälder till min son.
Ja älskar han över allt annat och är lycklig för att han är min.
Ja håller kontakt med hans pappas släkt för att Leo ska få växa upp med dom!
De är Leos rättighet att få de.
Han ska ha många kring sig som ska kunna finnas där för han när han behöver.
Ja är på en praiktik där ja både trivs och vissa stunder inte trivs.
Ja går dit ja gör de bästa för att kanske få ett jobb.
Ja vill flytta hemmifrån.
Ja vet bara inte länge var folk i min närhet står?
Ja vet inte riktigt länge vem man ska lita på eller vem man ska tro på..
Jag vet iallafall att ja inte orkar ligga nätterna ut och fundera.
Är de så att man inte ska kunna lita på någon?
Att de alltid ska finnas folk man inte vet var man har?
Varför säger folk inte saker direkt till mig utan till andra?
Varför är folk inte ärliga?
Ja kanske är trög men ja förstår inte..
Detta slutar ja med att ja inte kommer lita så mkt på någon längre och de är för inte bli sårad själv..
För de blir man ju alltid om man litar på någon...!
Va i ullared i Onsdags i alla fall och hitta väl lite.
Det mesta va kläder till Leo :)
Ja en dag utan så mycket tankar va det iallafall. (skönt)
Ikväll va vi hos leos biologiska morfar och hälsa på han.
Leo börja grina lite i början men gick ju övet..

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0