Skaffa båt?

Heeej!

Tisdag och de innebär att ja jobbat.
Och vaknar till massa regn som bara hållt i sig hela dagen lång.
Mindre kul.
Ska köpa mig en gummibåt så ja kan ha när ja går ut ;)
Imon är de Onsdag!
Öppnaförskolan här kommer vi!
De är det som händer i morgon.
Vad som händer mera vet jag inte.
Nästa vecka är ja ledig så det är ju skönt det.
Men har lite att göra den veckan så de är ju bra.
Ja skulle städa igår tänkte ja, men sov inte så mycket på natten så ja orka inte och somna på soffan går.
Sen sov ja inte speciellt mycket inatt häller..
Men lusten att städa är som bort blåst.
Allt va lite enklare för någa veckor sen, nu känns allt bara tungt...
Men de går väl över antar ja.
Kolla på film i Söndags som ja kan tips om förästen SVINALÄNGORNA hette den.
I morgon hoppas jag på bra väder.
Tänkt promenad till Öppnaförskolan ju.
Så får hoppas på i alla fall uppehåll :)
Leo somna strax efter 6 idag han har sovigt dåligt idag. 
En halvtimma typ mitt på dan om ja minns rätt va mamma sa. 
Så nu ligger han och sover så gott..
Ja nä men ni får ha det en bra Måndag´s kväll!


Bild som Amelia gjort
                                                                                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0