En full späckad Tisdag!

Heeeej! Jaha då har man nyss kommit hem. Varit på en kurs som öppnaförskolan hade. De är om barn får nått i halsen, eller skadar sig. De handla ju även om vuxna. Men de var trevligt och intressant. En del saker trode man inte var sant när hon sa. 85% av Samtalen till 112 är bara ren skit folk som frågar va klockan är, dom har ont i hjärat och tro dom är kära. Folk som behöver taxi ringer dit. Vi fick två läxor, att lägga in 1177 i våra mobiler. Sen att säga en ramsa trettio två mitt på ;) De ska la gå ;) Så min dag blev att jobba till halv tolv. Sen hem ta ut hunden hämta lille man och ta med han och traska ner till BVC. Sen åkte vi till Tobbe carro och Amelia och det nya tillskottet Miechelle. Jätte söt. Känns som de är skit länge sen Leo va så lite. Och han blir ju 8 månader idag. Tiden går så fort så snart är han ett år. Var tog den tiden vägen? Ja va ska man skriva mera då? Imon så är de onsdag, så då är de öppnaförskolan så får se om ja får vid kvart i elva eller vid två. Vet inte om Leo börjar bli sjuk, men hoppas inte! Ja imon får de allt bli en del städ med. Får se om nått måste handlas imon kanske.. Annars stor städ! De behövs i Lekrummet och mitt o Leos sovrum med. Sen ska Toa städas. Sen får de bli lite annat med. Ne nu låser de sig i huvet på mig. Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0