Tid

Heeeej! Jo jag tänkte prata om tid. De är skönt att få lite tid själv. Ja känner att ja behöver de, att få vara lite själv. Att få vara och känna mig vuxen och inte en tonåring.. Är ja en dålig mamma om ja längtar efter tid? Att på kvällarna kunna ta en promenad? Eller att åka till Jesper och vara vuxen, och bara få prata med en annan vuxen. Ja älskar min Leo de gör ja verkligen. Men egen tid de är skönt. Imon är de dax för öppnaförskolan igen. Va ju inte där förra veckan. Kanske vill Leo´s mormor följa med på de imon, vi får se. Leo sover iallafall gott i sin säng nu. Ja har stått och tittat han honom en stund nu. Så fin min lilla kille. Min bil ja vad säger man om den? Den fungerar inte. Fan va arg ja blir. Men calle skulle kolla på den i veckan så får la se om de blir av o om de blir nån åring på skrellet. Blev ingen praktik idag. Sov inget inatt o bara mått illa. bättre nu. Aa nu ha ja inte mer o säga. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson - Mamma till Julia & Wilma

Man e absolut ingen dålig förälder för att man vill ha lite egen tid,Man behöver det för att orka me..

2011-09-14 @ 06:32:42
URL: http://veronica-Eriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0