Varför är folk så arga?!

Jo glömde skriva en sak innan. Idag när ja va på väg hem och bytte buss i delsjön så när ja skulle på så var de redan en vagn på. Och du som kört eller kör barnvagn vet att utrymmet för barnvagnar inte är så stora. Så den som va på nu ställde sin barnvagn längs väggen så ja kunde bara köra in huvedelen på vagnen sen stack ju resten av vagnen ut lite så klart. Vilket gjorde att ja stod i vägen. Men de va bara när bussen åkte så plats fanns så man kunde gå undan när folk skulle av och dom kom ju förbi utan problem då, Sen är de klart man går tillbaka till vagnen när man åker igen. Så när vi åkt i ca 20 min och är vid en hållplats så kommer tant fan ut och skäller ut mig för ja står i vägen. O den andra mamman sa ja men de är mitt fel eftersom ja står så här med min vagn. DE BODE NI TÄNKT PÅ NÄR HON GICK PÅ! Så går bitter tanten tillbaka igen och då säger den andra mamman till henne - Vad trevligt att du är så arg. Fan va sur man blir på sådana personer. Skaffa bättre utrymme kanske?! Samma sak i affärer en del är ju sjukt små!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0