Den blå himlen sträcker sig så långt ja kan se idag

HejHej!

Ja som tänkte blogga igår kväll.
Men min dag igår var fullt upp hela dagen lång.
Börja med att städa Leos rum, dock tog de tid då ja skulle rensa bland hans saker med.
Jag han inte klart innan de va dax för Leo att sova lite midda.
Så medans Leo sov midda tog jag med mig runden runt prsättjärn på 3.3 km.
De va skönt för de blåste inte där inne i skogen.
När vi kommer hem vakna Leo.
Så vi fortsatte då att städa.
Blev bra där inne.
Och så sedan på eftermiddan gick ja ut med Gizmo.
Undertiden så fick Leo mat av mormor.
Och ja kommer in sätter mig vid bordet så går de 5 min.
Så kommer ALL mat upp precis ALL mat.
Stackarn de kom så mycket så han fick ingen luft.
Men de va spy över allt kändes de som.
Så bara att greppa tag i Leo.
In med han i badrummet.
Där Leo dock tycker de va rätt kul eftersom han fick bada med kläderna på för att ja skulle hitta knapparna ;)
Tur han hade bara en boddy på sig igår.
Men de var kul med kläder i badet ;)
Så väl när ja fått rent Leo, och kommer ut i köket för att göra rent has stol och golvet.
Så stor hunden i de.
Mår illa av bara tanken.
Han fick inte i sig så mycket som tur var!
Men när ja ropar på han och han kollar på mig så har han fått de mellan ögonen och sedan ser ja att han har en redig klick vid nacken.
Åh!
Jaja ut med hunden på altan och fixa golv och stol.
Sedan var de ju bara att rensa ut toa och börja duscha en hund.
En hund som inte alls skrattar åt ett bad utan bara vill ut!
Men han älskar när de är klart och handduken kommerfram :)
Så sen var hunden ren och Leo jätte trött.
Men skulle ju byta lakan med, så av med lakarna från min säng, sedan av med de från Leo´s och på med de nya!
sedan var de bara att natta Leo och sedan fortsätta städa toa.
Blev ju en del hår!
Så tog ja ut Gizmo för att borsta bort lite hår, men va för blött för att lossna.
Så gick en liten sväng och sedan in.
Tog en varm choklad och kolla på Big Brother skiten!
Fattar inte varför man fasnar där :p
När de va slut halv elva blev de iallafall att göra sig själv ren med!
Och efter de la ja mig raklång i sängen och invänta john blund, som tog tid på sig att komma.
Men till slut så.
Och idag har ja varit iväg på komvux men fick tydligen inte plugga i gbg utan får hålla mig till lilla Partille ;)
Så nu har ja ringt den människan, men inget svar.
Så prata in ett lite medelande se om han ringer upp eller inte.
Leo sover sin midda nu iallafall.¨
Förut idag när Leos Morfar varit här på sin rast och skulle åka, så går mormor ut på altan för tt röka.
Leo fick inte gå eftersom e de kallt där med.
så jag tog han i handen och skulle gå in till hans spis med han istället.
Vilket Leo inte alls skulle för han skulle ut.
Så ja satte mig där inne och sa att vi leker här nu.
Men då bröt de ut.
Leos första trotts.
Jaha välkommen tänkte ja.
Bara väntat på de eftersom Leo är en liten kille med humör och vilja!
Ja gör ingen stor grej av de utan låter han bara vara.
Det tog Leo nästan en timma att lungna ner sig.
Men så blir de ibland, de är ju ingen ide att börja diskutera med han när han är så arg.
Utan när de är över då kan vi prata istället.
Ja de var väl de roliga ja hade och bju på idag.

Ha en skön måndag alla!


Det finaste jag har <3


Skogs promenaden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0