~Allt Och Inget~

Heeeeej!
 
Rubriken lyder Allt och inget och de är väl precis va detta inlägg kommer handla om.
Kan börja med att skriva om Gizmo,
Det var den 9; som ja såg att han hade ett litet sår på sin kind.
Va inget mer med det, utan de var den 15 igen som ja såg blod i hans päls.
Så ja och syrran, Leo och Gizmo åkte till vet för att rådfråga va de var då vi såg att de blivit större.
Vi fick en tid att komma tillbaka, så vi åkte hem sedan tog vi en proemnad dit.
Där de tävtt, och raka runt om, skulle fortsätaa med de hemma.
Men de blev inte bättre, så igår ringde ja och fick tid idag till vet.
Och tur va väl de eftersom eksemet börjat sprida så nu har det tvättat bort all var som klumpat ihop sig och tvättat.
Så nu har Gizmo tratt på sig när man inte kan ha koll på han, sen är han så jäkla snabb med att vara där och klia illafall.
Tycker synd om han som inte får klia, man vet ju själva en annan kan ju blåsa eller små "slå" på det som kliar.
Försöker hjälpa Gizmo att klia lite men de e inte så lätt då de går upp med en gång.
Nu idag raka dom av alla päls från hela hans kind, inte så snyggt men bra.
Så nu hoppas ja på bättreing!
Kan ju tillägga att de va lite panik till vet idag, våran bästa sötaste granne som tar med Gizmo på promenad skulle köra oss, men då går hennes bil sönder en kvar innan ja ska va där vi hann åka i en min.
Som tur var kom bussen så hoppa på den, sedan sprang ja och Gizmo till vet och kom 4 min sent, men de gick bra :)
Igår var jag på kurs hela dagen, började på komun huset där man satt från 08-12.30 och lyssna på masen, facket, lönekontoret och ett par till.
Det var så fruktans värt tråkigt och alla prata nästan om precis samma sak...
Efter de var de en timma lunch som man skulle käka och dra sig mot nästa kurs på forellen för att lära sig mer om för flyttnings teknik.
Så de var yttligare 4 timmar.
Sedan hem och så var brosan med familj på besök :)
Och som det ser ut nu så kommer jag, Leo och Gizmo inte bo i Partille till Hösten utan vi flyttar till skövde i 2 år då ja ska plugga i 2 år istället för 6 år.
Så de känns bättre att plugga 2 än 6 år.
Men det är med blandade känslor att man ska flytta.
Partille kan man ju innan och utan - Skövde har jag varit mycket och bra stad.
Men mitt liv är ju här, vänner en del av familjen, minnen och nu ska man lämna det "/
Men de handlar om 2 år sedan kan man flytta tillbaka.
Men de är många som blir ledsna över att vi flyttar.
Men det är ju så livet ser ut många gånger, man måste ta svåra beslut för att komma framåt i livet.
skulle jag stanna och plugga i 6 år är Leo 7 år när ja är klar.
Åker ja så är Leo 3 år när jag är klart.
3 år låter mer rimmligt i mitt huve.
Annars händer det väl inte så mkt i mitt liv just nu de mesta rullar på.
Sista dagarna ledigt nu, för på måndag börjar jag jobba och 9 v fram :)
Hoppas på fint väder som idag, för då ska ja nog ta me mig Leo till stora lekplasten och spring och busa lite :)
Men ja de är väl ingen större ide att skriva mer onödigt här nu ;)
Kommentera gärna så man vet vilka som läser, kanske helt onödigt att blogga?
Nu ska jag iallafall kolla in Sveriges sista macht i EM.

Ha en fin Onsdag


Litet


Och större!


Kollar på morgon tv ihop ♥


Trägårds mästaren ♥


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag läser:)

2012-06-19 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0