Allt på en och samma gång!

Heeej!

Ja allt händer på en och samma gång nu.
I mellan åt känns de som man proppat huvet fullt av någon blöt massa.
Det finns inget ytrume för mer tankar helt enkelt.
Nu är de ju iallafall slut på gymnasietiden på fredag för då blir de studenten :)
Känns ju sådär att ta studenten när man vet man får börja plugga ifrån början nu igen.
FAN i HELVETE rent ut sagt att idioterna inte kan sätta en i rätt skoform från början!
Inte ett samtal om varför, eller en ursäkt.
Lär väl inte höra ett skit från dom häller.
God lust att ringa upp och fråga hur det tänker hjälpa mig på ett bra sätt nu?!
Men på måndag blir de iallaall att gå till komvux och skicka en ansöka om kurs.
Så hoppas att man kommer in till hösten!
Ska även traska till arbetförmedlingen gör att se om de har nått...
Man vill ju inte vara utan nått till hösten liksom!
Helst av allt vill jag ha min utbildning klar!
Så att ja också får en chans till ett jobb..
Hade ja fått gå i rätt skolform skulle ja inte sitta i denna sist nu.
Rätt så bittert!
Men de är väl så att man får se framåt och komma på en lösning!
Nu den 25 börjar ja ju sommar jobba iallafall :)
Så det blir kurs på Tisdag.
Sedan är de en kurs till innan de är dax att arbeta :)
Nöjd med min timlön är jag med, så de är ju bra iallafall.
Igår var ja mamma och Leo i skolan på 3 rätters midda.
Mycket trevligt och mycket gott var det.
Trist bara att de va sånt skit väder, men nu är de blå himmel så kanske de är soool på fredag då ja tar min
STUDENT
Kan ju hoppas på lite tur.
Så hoppas ja leos snoreri blir bra.
Imorgon ska ja hämta en bil som ja ska hyra i morgon till på fredag.
Skönt att slippa ta bussen.
Så ska ja göra smörgåstårta som ska vara tills på fredag.
ska även städa upp lite här!
Så hoppas jag av hela mitt hjärta att det finns lite tid över så jag kan klippa mig.
Mitt mår känns mer eller mindre som ett skatbo!
Och studenten tar man bara en gågn, så hoppas kunna få fixat mitt hår.
på ett ställe som inte e så dyrt med!
Så på fredag kommer Tobbe och barnen för carro jobbar, så kommer charlott med :)
Så de är väl det som händer just nu.
Men ni andra får ha det så jätte bra!




Så säger vi Grattis till Sverige på nationaldagen!
GrattisGrattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0