Blandat...

Heeej!

Jaha i Fredags så tog man studenten då ja ;)
Så då är de avklarat iallafall.
Är de nu livet börjar?
På måndag blir de iallafall att gå till komvux...mer plugg?
aa sånt är livet.
Inte de roligaste, men ett MÅSTE!
Man vill ju ha en full komplett utbildnind.
Så att man får ett jobb någon gång!
På Tisdag är de kurs in för sommarjobbet, sen är de kurs den 18 hel dag.
Sedan den 25 börjar man jobba 9 veckor fram :)
Tillbaka till dom goa gammla :)
Hoppas ändå de ska vara bra väder trotts att man jobbar, men alla blir ju så mkt piggare av att få lite sol.
De är skönt där ja ska jobba då de har som en uteplats så man kan ju dra med dom ut :)
Men idag regnar de och de är ju sjukt tråkigt!
Önskar så att ja hade ett par gummistövlar men mina gick sönder :(
Så får köpa nya, inte hittat några bra bara.
Det blir ju lite svårt att komma på saker att göra när de regnar de e ju inte alltid man känner för de där att vara ute då.
Leo är fortfarande snorig och hostig så de blir ingen utgång idag.
Morsan har haft feber och inte vart bra häller.
Ja hade nog feber igår de de kändes galet i kroppen och svettades till och från.
Igår fick gizmo gå med grannen och köpa tidningen lyx för han ;)
När dom kom tillbaka var gizmo trött, hon var överlycklig för att de var sport på tv ;)
Och mer lycklig blev hon när hon fick smörgåstårta, sedan på efter middan fika vi med lina på tårtan som va kvar.
Så gick hon förbi så fråga om hon ville ha en bit.
Och de ville hon total lycka igen ;)
Så nu är de båda tårtena slut tack och lov:p
Dom var goa men blir lite tråkigt i längren att käka varje dag typ.
I Fredags så fick Leo två jätte fina tröjor av syrran.
på den ena stod de

"När gud gjorde mammorna, gav han mig den bästa"

På den andra stod det

"Man blir som man blir och jag blev jättesöt"

Så söt min syster som köper så gulliga saker :)
Och tröjorna passade ju perfekt med :)
Så den ena hade han igår och grannen tyckte de va så gulligt.
Så den andra är på idag :)
Ja nä men man får la se vad som händer idag.
Känns lite halv tråkigt detta allså.
Jag känner för att åka till Ikea, köpa en byrå.
Hem och fixa men vem orkar ta bussen med de, nää.
Men känner ändå för att typ städa,röja och fixa.. Men ändå inte.

Hoppas ni har en bra Söndag!!

Foto: Min fina syster <3 jag är så stolt över dig.
De gör man bara en gång ;)
Lilla plakatet var Leo´s ;)


fick massa blommor, pressentkort, klocka och tårta - en bra dag helt enkelt!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0