Så mycket vilja

Hej på er!

Ojoj redan Onsdag!
Det bara springer iväg alla dagar.
Leo släpper nu och går ett par steg själv.
Går rätt så bra.
Hoppas att han snart traskar helt :)
Man ser så stor förändring på han nu.
Han vinkar när man går, han kallar på katterna, han klappar händer när man säger, och han kramar hälst katterna med ett par gånger om dagen får även hans lilla söta mamma några kramar :)
En dag när jag damsög så blev de väldigt lätt och varför då jo för Leo putta på hjälpsam liten grabb :)
När jag och Leo flyttat hemmifrån så ska jag köpa Leo en katt, för de är något han tycker om :)
Men också en farlig tid för han ska klättra på allt verkligen.
Trappor är ju roligt, de går bra för han om han klättrar upp men ner ser inte ut att lyckas.
Så nog får man motion av att springa efter den busen :)
Men när jag damsugit några gånger nu så får ja sådan lust till föräldring, möblera om, eller att kuna städa själv och dra på musik.
Men livet är annolunda nu <3
När Leo ska sova på dagen så sover han ute, och ibland sover han 2,5 timma efter en stund blir man
Ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0