Skövde - Partille! Efter en tid...

Hej Bloggen!

Ja då var man på hemmaplan igen då.
Har varit i Skövde ett tag nu och umgåtts med syster och James.
Leo har lekt av sig och lika så Gizmo.
Leo älskar kissarna.
Dom fick så mycket kramar hela tiden.
Vi var på Stellas lekland också.
Men Leo tyckte de va sådär kul.
Lite roligare blev det efter ett tag.
Men idag så har vi varit på Öppnaförskolan.
Började med en promenad dit sedan så va vi där ett tag.
Sedan vandra vi till ICA och nu är vi här.
Leo sov max en halv timma.
så han ligger nu för att se om han kanske somnar iaf en liten stund?
Jag har beställt lite saker till Leo
* Spis
* sådan plast bestig och matlagnings saker.
* 2 Bollar
* Bad anokor
* och två pack Lego med nalle puch.
Älskar att skäma bort Leo med leksaker och kläder :)
Men har också kommit på att de är lite kul att spara med.
Men att köpa till Leo är roligare :)
Och det är inte vilken dag som hälst idag!!!

För idag säger jag GRATTIS
till

Gizmo som fyller 5 år idag<3
&
Leo som blir 14 månader idag<3

Båda mina killar fyller år på datum 20, lätt att hålla koll på ;)

Och så har ju det där Big Brother börjat igen.
Och dom är ju rätt så blåsta där inne en del av dom.
Och denna gången är de så himla mycket sex fekseringar.
Så de är inte så kul att kolla på alla porrdanser och skit hela tiden.
Men likförbannat fasnar man i det. 
Och snart är de påsk med. 
Vad händer hos er?

Ha en trevlig dag allihoppa!


Tutt-tutt


Mina älsklingar <3


Busfröt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0