Vad går denna vägen?

Hej!

Såg att de var ett tag sedan ja skrev här, men får väl ta och skriva av mig lite nu då.
Men vet inte alls vad ja ska skriva.
Har så mycket ja vill göra och som måste göras.
Men orken, lusten för allt bara blåser bort.
När det finns ett litet hopp som av bråkdelen av en sekund bara försvinner så känns allt på meningslöst.
Jag står igen och stirrar in i den där svarta väggen.
Om jag väder mig om och går syns bara en svart väg, och vart leder den svarta vägen utan ljus?
Ja de är frågan, man försöker gripa tag i ett ljus som man kan gå med för att hitta den dära fina sommarvägen och de bara finns några små stenar.
Men först måste jag hitta vägen om berget som ligger i min väg.
Annars så rullar livet på.
Leo lär sig gå bättre och bättre <3
Så stolt över min lilla son.
Leo fick en plats på dagis igår :)
Men nu ja vill gå dit och kolla in hur de är.
Min lilla kille ska ju få komma till ett bra dagis med bra personal och glad barn :)
Vi är på öppnaförskolan och busar med sist vi va där i tisdags å pyssla vi lite de gilla han :)
Han målade lite med de andra barnen.
Han trivs som fisken i vattnet med andra barn.
Annars vet ja inte vad man ska skriva mera.
Nä ni får ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0