Hej på er

Heeej!
 
Idag händer det inte mycket alls.
Leo är just nu på dagis och jag har kommit i gång med mitt pluggande lite nu, men får bli mera ikväll tycker jag.
Just nu slappar jag lite men ska strax ta och lägga in den tvättade tvätten på sin rätta plats.
Det gick jätte bra att lämna Leo idag på dagis, han blev inte ledsen idag han hängde på grinden och bara skulle in och leka :)
Leo tycker nog de tar för lång tid med att klä av sig skor, mössa, jacka och så innan man går in och leker ska hörapparaten pillas i såklart :)
Igår hade han hörapparaten nästan hela tiden vid luch tog han av den men de gör inte så mkt för dom sover ju efter de och då ska han ändå inte ha den ju :)
Men snart får han en som blir på dagis hela tiden så han har en hemma och på dagis så slipper man reskera att man glömmer den.
Blev vist en paus här, var i röjde i källan med morsan och Gizmo va med ;)
Så kommer syster vid 3 tiden.
Och om en timma ska leo från dagis.
Så kanske dax att avsluta här och plocka in där dära tvätten ;)
 
<3Min underbara son <3 Det sötaste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0